Team Sportia och Lodon på Dialogkonferensen 2017

Skandinaviens största digitala konferensen 2017 hålls i Strömstad.
Lodon tillsammans med Team Sportia kommer hålla ett föredrag med temat “One Team Sportia”.

Så påverkar den digitala transformationen din verksamhet

“One Team Sportia” – missa inte detta event om digital kundkommunikation intresserar dig.

Business Case – Team Sportia increase sales and website availability

With a robust and sophisticated eCommerce platform and a well thought through strategy companies can expect rewarding results.

Viktigt att tänka på när man rekryterar konsulter

Många är nervösa när de ska på en anställningsintervju och många tycker det är svårt att ställa de rätta frågorna.
Hur ställer man egentligen de rätta frågorna när man ska rekrytera för att hitta medarbetare som är lämpade för uppgifterna de ska utföra och som kommer passa in på arbetsplatsen?
Hur mycket behöver man veta för att kunna bedöma om man bör boka en intervju med den sökande?

Interview regarding forthcoming Oracle Modern Customer Experience 2017 in Las Vegas

On the 25-27th of April Oracle Modern Customer Experience will take place in Las Vegas. Jenny Wejbin, CX Lead & eCommerce Manager, from Lodon AB and Johan Westerlund, CXO, from Team Sportia Online (Aitrops Event) will participate in a joint panel discussion about CX and they will also be one of the speakers at the event.
Read what Jenny´s expectations on the event are.

Intervju – Inför Oracle Moderna Customer Experience i Las Vegas april 2017

Den 25-27 april är det Oracle Modern Customer Experience i Las Vegas. Jenny Wejbin från Lodon och Johan Westerlund från Team Sportia Online (Aitrops Event) kommer delta i en paneldiskussion samt vara en av talarna på eventet. Läs vad Jenny hoppas förmedla under deras föredrag samt vad hon förväntar sig att ta med sig hem i “kunskapsbagaget”.

What happens in Vegas doesn´t stay in Vegas…

Vi är mycket stolta över att Lodon tillsammans med Team Sportia kommer vara paneldeltagare och en av talarna på Oracle Modern Customer Experience i Las Vegas 25-27 april 2017.

Customer Journey Mapping

Att känna och förstå sina kunder är vägen mot framgång.
Kartläggning av kundresor, Customer Journey Mapping, är en arbetsmetod för att analysera kundens interaktion med företag på ett systematiskt sätt för att kunna dra lärdom av dessa och sedan kunna kommunicera på ett personligt sätt med kunderna.